Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  فرش ارزان فرش ارزان

فرش ماشینی 700 شانه کاشان

انواع فرش 700 شانه و ويژگي هاي آن

يكي از پرفروش ترين محصولات در دسته فرش هاي ماشيني فرش هاي 700 شانه مي باشد. اين فرش ها از قديمي ترين توليدات فرش ماشيني بوده كه تا به امروزه كيفيت خود را حفظ كرده و همچنان در رتبه اول قرار دارد و استقبال فراواني از آن شده است. فرش هاي 700 شانه با تراكم هاي متنوعي بافته مي شود اما يكي از رايج ترين تراكم ها، تراكم 2550 مي باشد. در ادامه با ويژگي فرش هاي 700شانه پرداخته و انواع آن را براي شما توضيح مي دهيم. به اميد اينكه اين مقاله به شما در هنگام خريد فرش 700 شانه كمك بسياري كند.

فرش ماشيني 700 شانه

كاشان يكي از توليد كنندگان اصلي در زمينه انواع فرش هاي ماشيني مي باشد. شانه در ماشين آلات فرش ماشيني يك اصل ثابت و غير قابل تغيير است اما تراكم در آن به وسيله ي تنظيماتي تغيير مي گردد. اگر بخواهيم شانه و تراكم را در يك جمله كوتاه به صورت مختصر و مفيد بيان كنيم بايد گفت شانه به تعداد گره هاي موجود در يك متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره هاي موجود در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. لازم به ذكر است نام ديگر شانه تراكم عرضي بوده و به تراكم نيز تراكم طولي فرش گفته مي شود. سه نوع تراكم در دسته فرش هاي 700 شانه جاي ميگيرند. فرش هاي 700 شانه با تراكم 2550 كه واقعي هستند. فرش 700 شانه تبديلي با تراكم 1500 و در نهايت فرش هاي طرح 700 شانه كه با تراكم 1000 مي باشند. اما نكته اي كه در نوع فرش هاي 700 شانه بسيار مهم است تعداد شانه اصلي در فرش 700 شانه تبديلي و طرح 700 مي باشد. در اصل اين دو محصول 500 شانه مي باشند و با ماشين آلان بافت فرش 500 شانه توليد مي شوند. همچنين فرش هاي تبديلي كه كمي از فرش هاي طرح 700 جلوتر مي باشند، با به روز ترين دستگاه هاي 500 شانه توليد مي شود. اگر بخواهيم اين سه مورد را دسته بندي كنيم فرش هاي 700 شانه واقعي در رتبه اول سپس فرش 700 شانه تبديلي در رتبه دوم و در آخر فرش هاي طرح 700 شانه در رتبه سوم جاي مي گيرند. و همچنين قيمت آنها به ترتيبي كه ذكر شد مي باشد. ارتفاع نخ خاب در فرش 700 شانه واقعي 10 ميلي متر بوده و 8 رنگ و 10 رنگ توليد مي شوند. ارتفاع نخ خاب در فرش هاي 700 شانه تبديلي 11 ميلي متر بوده كه به صورت 8 رنگ توليد مي شوند. و فرش هاي طرح 700 با ارتفاع نخ خاب 11 ميلي متر با تعداد 8 رنگ توليد و روانه بازار مي شود.

ويژگي هاي فرش 700 شانه

فرش هاي 700 شانه واقعي يكي از باكيفيت ترين محصولات در بين موارد ذكر شده مي باشد. اين محصولات با نخ هاي اكريليك كه در رتبه اول مرغوب ترين الياف بوده بافته شده و به فروش مي رسد. الياف اكريليك براي رفت و آمد بالا بسيار مناسب مي باشد. از ويژگي هاي ديگر اين الياف مي توان به عدم پرزدهي فرش، ضدحساسيت و آلرژي، مقاومت در برابر تابش نور مستقيم خورشيد و شستشوي فرش اشاره كرد. اگر جزء افرادي هستيد كه به نشستن بر روي زمين علاقه بسياري دارند بهترين گزينه فرش هاي 700 شانه مي باشند. چرا ك هبه دليل ارتفاع خاب بالا نسبت به ديگر فرش هاي ماشيني داراي سطحي نرم و لطيف مي باشد. اين فرش در اندازه هاي گوناگون استاندارد توليد شده و در فروشگاه هاي سطح شهر موجود مي باشد. اگر به دنبال فرشي با سايز هاي غيراستاندارد و سفارشي هستيد لازم است تا با شركت توليد كننده تماس گرفته و ابعاد فرش مود نظر را تحويل آن ها داده و در مدت زمان كوتاهي فرش خود را تحويل بگيريد.

سايت قالي كاشان

يكي از فروشگاه هاي اينترنتي فروش انواع فرش هاي ماشيني فروشگاه قالي كاشان مي باشد. اين فروشگاه تمام محصولات خود را به قيمت درب كارخانه به مشتريان خود عرضه كرده به سراسر ايران ارسال رايگان دارد. اگر به دنبال طرح خاصي از فرش ماشيني هستيد به سايت قالي كاشان مراجعه كنيد تا محصول با ابعاد دلخواه شما در كم ترين زمان به دستتان برسد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/21 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

چگونه فرشتان را مثل روز اول نو كنيد؟!

 قالي كاشان

زماني كه براي منزلتان فرش انتخاب ميكنيد حتما به اين فكر كرده ايد چگونه ميتوانم از فرشم نگه داري كنم، به گونه اي كه هميشه نو به نظر برسد. از آنجايي كه فرش يكي از اقلام گران در بين وسايل منزل است بايد روش هاي نگهداري از آن را  بدانيم. در اين مقاله سعي داريم شما را با روش هاي نگهداري صحيح از فرش آشنا كنيم.

نحوه ي صحيح جارو زدن فرش
اولين قدم در نگهداري فرش آشنايي با نحوه صحيح جارو زدن آن مي باشد. هر فرش حداقل يك بار و حداكثر سه بار در هفته بايد بوسيله ي جاروبرقي تميز شود و در هنگام استفاده از جاروبرقي بايد فرش را در همه ي جهات جارو زد تا تمامي گرد و غبار و ذرات آلودگي ها از آن خارج شود. سعي كنيد جاروكشي فرش رو به صورت منظم و با در نظرگرفتن ميزان رفت و آمد و كثيف شدن فرش انجام دهيد.

لكه گيري فرش
يكي از مواردي كه باعث از دست رفتن زيبايي فرش شده و به آن ظاهري كهنه مي دهد وجود لكه هاي مختلف روي فرش است. بهترين كار براي لكه گيري فرش اين است كه بلافاصله بعد از ايجاد لكه به روي فرش جهت برطرف كردن آن اقدام نماييد. براي اين كار با توجه به نوع لكه ي ايجاد شده آن را برطرف كنيد. اگر لكه قابل برداشتن است با نوك چاقو آن را بداريد سپس با آب ولرم و مقداري شامپو فرش و يك تكه اسفنج آن را تميز كنيد.

اگر لكه ها با اين روش تميز نشد مقداري سركه سفيد يا الكل داخل محلول فوق بريزيد يا اينكه از تينر به تنهايي استفاده كنيد. ولي به اين نكته توجه كنيد كه تينر خاصيت رنگبري نيز دارد كه بيشتر براي لكه هاي جوهري يا چسب استفاده مي شود. پس از پاك شدن لكه، محل لكه را با آب فراوان شستشو دهيد. و سپس آن را خشك كنيد.

شستشوي فرش
درصورت ايجاد لكه هاي زياد و يا پاك نشدن آنها، به قاليشويي هاي معتبر مراجعه كنيد. اگر براي شستشوي فرش در منزل اقدام كرديد حتما بايد با روش هاي اصولي فرش خود را بشوييد تا به آن آسيب وارد نشود. براي اين كار از مواد شوينده مناسب مثل شامپو فرش استفاده كرده و از به كار بردن مواد شوينده ي قوي و اسيدي كه به بافت و رنگ فرش آسيب مي زنند خودداري نماييد.

پس از شستشو، آب موجود در فرش را كاملا خارج كنيد. حواستان باشد آب موجود در ريشه را هم بگيريد زيرا باقي ماندن آب اضافي در فرش و ريشه باعث زرد شدن آن مي شود. سپس فرش را در محل مناسب پهن كرد تا خشك شود. دقت كنيد به هيچ عنوان فرش را آويزان نكنيد و در بابر تابش مستقيم نور خورشيد نگذاريد.

استفاده از جوش شيرين
براي اينكه فرشتان هميشه نو به نظر برسد و ظاهري شفاف داشته باشد، همچنين براي رفع بوهاي نامطبوع از فرش ميتوانيد پودر جوش شيرين استفاده كنيد. كافيست آن را روي فرش ريخته و حدودا نيم ساعت بعد با جاروبرقي فرش را جارو بزنيد.

استفاده از روفرشي
براي جلوگيري از كثيف شدن فرش بهتر است با يك روفرشي مناسب روي آن را بپوشانيد. اين كار سبب تميز و نو ماندن فرش مي شود. بخصوص اگر اين فرش در محل رفت و آمد زياد و يا حضور كودكان در آن محل مي باشد.

با كفش روي فرش راه نرويد
راه رفتن با كفش روي فرش باعث كثيف شدن فرش و نفوذ خاك و ذرات به عمق فرش شده و از طرفي باعث كوبيده شدن فرش و آسيب رسيدن به بافت فرش خواهد شد. به طور كلي فرش هاي باكيفيت كه با الياف مرغوب بافت شده اند در اثر شستشوي اصولي آسيب نمي بينند. هر فرش سالي يك بار نياز به شستشو دارد.

كارخانه فرش كاشان
در فروشگاه معتبر قالي كاشان مي توانيد فرش هايي با الياف صددرصد اكريليك را تهيه كنيد. الياف اكريليك يكي از مرغوب و باكيفيت ترين الياف موجود در فرش مي باشد. از ويژگي هاي اكريليك مي توان به مقاومت در برابر آلودگي ها اشاره كرد. يكي از ويژگي هاي قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/26 ساعت: ۱۴ توسط:best-carpet :

تشخيص فرش ماشيني اصل از تقلبي

فرش اصل در قالي كاشان

امروزه تنوع در بافت فرش هاي ماشيني بسيار بالا مي باشد. به همين دليل برخي از افراد با جايگزين كردن مواد اوليه نامرغوب، فرش بي كيفيت خود را به جاي يك فرش اصل به فروش مي رسانند. اين مقاله به منظور روش هاي تشخيص فرش اصل از تقلبي تهيه شده مي باشد. تا به شما كمك كند بهترين كيفيت را خريداري كنيد.

فرش ماشيني اصل كاشان

شانه و تراكم در فرش هاي ماشيني نقش بسيار مهمي را دارند. شانه به تعداد گره ها در ي متر عرض فرش گفته مي شود. همچنين به تعداد گره ها در يك متر طول فرش تراكم گفته مي شود. به صورت استاندارد، فرش هاي اصل در شانه هاي 500 شانه، 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه، 1500 شانه، 1600 شانه توليد و بازار عرضه مي گردند. با توجه به عرض ماشين آلات بافندگي، عرض يا شانه فرش در همه فرش ها ثابت مي باشد ولي طول يا تراكم فرش متغير مي باشد. براي تشخيص اصل بودن يك فرش مي توانيد تعداد گره ها در يك متر عرض فرش را شمرده و با صد برابر كردن آن شانه فرش اصل را بدست آوريد.

فرش ماشيني 700 شانه اصل

تراكم در فرش هاي 700 شانه متغير مي باشد. به صورت استاندارد اين تراكم بين عدد 1000 الي 3000 توليد مي شود. فرش هاي 700 شانه در دو دسته 8 رنگ و 10 رنگ بافته مي شوند. بارزترين تراكم در فرش هاي 700 شانه، تراكم 2550 بوده و در نتيجه يكي از اصل ترين فرش هاي ماشيني با مشخصات 700 شانه با تراكم 2550 به بازار عرضه مي گردد.

فرش ماشيني 1000 شانه اصل

فرش هاي 1000 شانه با تراكم 3000 توليد مي شوند و با طيف رنگي 8 رنگ و 10 رنگ به فروش مي رسند. الياف به كار رفته در فرش هاي 1000 شانه نخ اكريليك هيت ست شده مي باشد. چنانچه فرش 1000 شانه اي خريداري كرديد كه داراي مشخصات ديگري بود، آن فرش اصل نمي باشد.

فرش ماشيني 1200 شانه اصل

فرش 1200 شانه به صورت استاندارد در تراكم 3600 بافته مي شود. اين فرش همانند فرش هاي ديگر در به صورت 8 رنگ و 10 رنگ توليد مي گردد. يكي از ويژگي هاي فرش 1200 شانه استفاده از نخ اكريليك هيت ست شده با قابليت ضد پرزدهي و حساسيت مي باشد. موارد ذكر شده لازمه يك فرش اصل مي باشد.

فرش ماشيني 1500 شانه اصل

يكي از ويژگي هاي فرش 1500 شانه، جلوه دستباف گونه آن مي باشد. الياف استفاده شده در فرش هاي 1500 شانه صد در صد اكريليك است. به همين منظور فرش غير قابل پرزدهي و حساسيت مي باشد. يكي از جديد و به روز ترين دستگاه هاي بافت فرش 1500 شانه، به نام HCI3 مي باشد.

كيفيت الياف

در بافت فرش هاي ماشيني از الياف مصنوعي استفاده مي شود. در الياف مصنوعي، اكريليك يكي از بهترين الياف به كار برده شده در فرش مي باشد. الياف اكريليك قيمت بالاتري را نسبت به الياف ديگر دارد. چرا كه دوام و كيفيت فرش را افزايش مي دهد.

 از ويژگي هاي اكريليك مي توان به عدم ايجاد پرزدهي و حساسيت در آن اشاره كرد. همچنين در برابر نور مستقيم خورشيد مقاوم مي باشد. اگر به دنبال فرشي هستيد كه ماندگاري بالايي داشته و همچنين جلوه ي زيبايي را به فرش دهد، الياف صد در صد اكريليك بهترين گزينه براي شما مي باشد. يكي از تفاوت هايي كه فرش اصل از فرش تقلبي دارد، لطافت و نرمي الياف مي باشد. به صورتي كه قدم گذاشتن روي آن حس آرامش را در مخاطب ايجاد كند.

استعلام از كارخانه مربوط

در پشت تمامي فرش هاي اصل، برچسبي به منظور شناسنامه كلي از فرش مي باشد. در آن شناسنامه مشخصات كاملي از فرش ذكر شده است. با تماس به شركت توليد كننده مي توانيد اصل يا تقلبي بودن محصول را تشخيص دهيد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

با خريد فرش كاشان از فروشگاه اينترنتي قالي كاشان مي توانيد فرشي زيبا و با كيفيت را خريداري كنيد. يكي از ويژگي هاي فروشگاه قالي كاشان ارسال رايگان محصولات به سراسر ايران مي باشد. همچنين محصولات ارائه شده در اين فروشگاه، از برند هاي معتبر مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/12 ساعت: ۱۵ توسط:best-carpet :

ويژگي هاي فرش اتاق خواب

فرش اتاق خواب قالي كاشان

در ايران، مردم از گذشته تا كنون از فرش براي كفپوش منزل خود استفاده مي كردند. امروزه با توجه به وجود انواع كفپوش ها مانند سراميك، پاركت و... همچنان خريد فرش براي مردم در اولويت مي باشد. انسان ها يك سوم از عمرشان را در اتاق خواب خود مي گذرانند. پس انتخاب يك فرش زيبا كه با ديگر دكوراسيون هماهنگي داشته باشد، جلوه اتاق خواب را چندين برابر مي كند. فرش خاصيت اين را دارد كه به يك محيط روح و گرما ببخشد.

ويژگي هاي فرش اتاق خواب

شما براي خريد يك فرش مناسب بايد جنبه هاي زيادي را در نظر بگيريد. از جمله خريد يك فرشي كه با دكوراسيون داخلي اتاقتان هماهنگي داشته باشد. اگر دكوراسيون اتاق سبك مدرن را دنبال مي كند خريد يك فرش كلاسيك انتخاب مناسبي نمي باشد.

البته با توجه به شخصي بودن محيط اتاق خواب، مي توانيد طبق سليقه خود وسايل را به شكل دلخواهتان قرار دهيد. امروزه فرش هاي گوناگوني براي اتاق خواب در نظر گرفته شده است. مانند فرش هاي كودك كه مخصوص اتاق فرزندتان طراحي شده است. همچنين استفاده از فرش هاي شگي، فرش هاي فانتزي و مدرن، گليم فرش ها انتخاب مناسبي براي فرش اتاق خواب مي باشد. حتي شما اين اختيار را داريد كه از فرشي كه در سالن پذيرايي از آن استفاده كرديد با فرش اتاقتان ست كنيد.

اگر محيط اتاقتان به سرعت كثيف مي شود استفاده از گليم فرش ها انتخاب مناسبي است. گليم فرش ها با توجه به خاب كم، آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به سرعت قابل تميز شدن هستند. در غير اين صورت استفاده از فرش هاي شگي جلوه بي نظيري را به اتاق شما مي دهد. فرش هاي شگي با توجه به پرزهاي بلندي كه دارند لطافت را به اتاق شما مي آورند. تنها ايرادي كه مي توان از اين فرش گرفت، تجمع آلودگي در بين پرزهاي بلند خود بوده و تميز كردن آن كمي دشوار خواهد بود.

جنس فرش اتاق خواب

شما مي توانيد از هر فرش با هر الياف تشكيل دهنده اي براي اتاق خواب خود استفاده كنيد. پلي استر يك الياف براق بوده و جلوه ي فرش را افزايش مي دهد و همين طور الياف اكريليك داراي دوام و مقامت بالايي مي باشد. تركيب دو الياف پلي استر و پشم آلودگي را در سطح خود نگه داشته و به سرعت تميز مي شوند.

رنگ فرش اتاق خواب

فرش ها از تنوع رنگ بندي زيادي برخودار هستند. پيشنهاد مي شود قبل از خريد يك فرش زيبا براي اتاقتان، روانشناسي رنگها را مطالعه كنيد. روانشناسي رنگها به شما كمك مي كند بهترين انتخاب را در خريد يك فرش داشته و تا مدت زمان طولاني از آن لذت ببريد. رنگ ها و شخصيت انسان ارتباط نزديكي به يك ديگر دارند. براي مثال براي آرامش روحي خود از يك رنگ ملايم مانند آبي استفاده كنيد. استفاده از رنگ هاي خنثي تا مدت زمان طولاني جلوه خود را حفظ كرده و به روز مي مانند.

ابعاد فرش اتاق خواب

پيشنهاد مي شود تمام اتاق خود را با يك فرش زيبا بپوشانيد. سايز هاي استاندارد انواع فرش به صورت دائم در بازار موجود هستند. اگر مايل به خريد يك سايز غير استاندارد هستيد، مي توانيد آن را سفارش داده تا براي شما بافته شود.

به طور معمول فرش بايد در اتاق هاي بزرگ 20 سانتي متر و در اتاق هاي كوچك 13 سانتي متر تا ديوار فاصله داشته باشند. اگر مايل نيستيد تمام فضاي اتاق را با فرش بپوشانيد مي توانيد از فرش هاي كنار تخت استفاده كنيد.

فرش هاي كنار تخت اين قابليت را داشته تا هنگام پا گذاشتن روي آن حس خوبي در شما ايجاد شود. طول اين فرش ها تا ابتداي تخت شما بوده و بين تخت و ديوار قرار مي گيرد.

خريد مستقيم فرش از كارخانه

فروشگاه اينترنتي قالي كاشان با در نظر گرفتن نياز هاي شما در خريد فرش، انواع گوناگوني از فرش ها را در اختيار شما عزيزان قرار داده است. شما مي توانيد بهترين و با كيفيت ترين فرش ها را با يك قيمت عالي در اين فروشگاه پيدا كنيد. يكي ديگر از مزاياي اين فروشگاه ارسال رايگان محصول به سراسر ايران مي باشد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/12/5 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

فرش شنل چيست ؟

                            فرش كاشان قالي كاشان فرش شنل كاشان
 
از جديدترين محصولات فرش ماشيني فانتزي عرضه شده در بازار شنل مي باشد كه به همين دليل ما در اين مقاله توضيح خواهيم داد فرش شنل چيست و آيا فرش شنل خوبه يا خير تا بهترين خريد را براي كفپوش خانه خود داشته باشيد.
محصولات فرش شنل كه نام ديگرش فرش بلژيكي است در سال هاي گذشته به بافت رسيده و داراي طراحي مدرن با رنگ‌بندي شاد براي دكور هاي مدرنيته و شاد مي باشد كه قادر است در زيباتر كردن دكور خانه شما تاثير بسيار زيادي را قرار بدهد.
 در صورتي كه بخواهيد محصولات فرش شنل را در يك دسته بندي خاص قرار بدهيم بايد بگوييم كه شنل فرش در دسته محصولات فرش مدرن قرار داده مي‌شود كه كنار اين محصولاتي همچون فرش شگي ، گليم ،  فرش گرد ، گبه و… قرار داده شده است.
طرح هاي متنوع به كار رفته شده در فرش فانتزي شنل باعث شده است كه شما با هر سليقه اي كه باشيد از بين رنگ‌بندي هاي شاد عرضه شده براي محصولات فرش ماشيني شنل اقدام به خريد آن كنيد.

فرش شنل چيست !

در پاسخ به پرسش اينكه فرش شنل چيست ؟ بايد گفت محصولات فرش شنل از جمله كفپوش هايي مي باشد كه در دسته بندي فرش فانتزي و مدرن قرار داده شده است و داراي طراحي شيك و مدرن مي باشد.

در صورتي كه از طرح هاي اسليمي و سنتي خسته شده ايد و به دنبال فرشي با كيفيت با طراحي مدرنيته مي باشيد تا آن را در پذيرايي و يا روي راه پله هاي خانه پهن كنيد ، از بهترين انتخاب ها براي شما فرش شنل است.

 

از مزيت هاي فرش شنل مي توان به :

 وزن بسيار مناسب آن : اشاره داشت كه جابجايي فرش را نيز آسان كرده است و با اين فرش به راحتي شما مي توانيد اقدام به تغيير دادن دكوراسيون نماييد

قيمت بسيار مناسب فرش شنل : محصولات فرش شنل به صورت ارزان مي باشد و قيمت فرش شنل در ابعاد مختلف آن حتي در سال 98 بسيار ارزان و مناسب است كه مي توانيد آن را در ليست قيمت منتشر شده مشاهده كنيد.

طرح و نقشه شنل متنوع است :  محصولت فرش شنل به صورت متنوع در طرح و رنگبندي هاي متنوع در ابعاد مختلف به بافت رسيده است و به همين دليل شما با هر سليقه اي باشيد و يا حتي مشكل پسند نيز باشيد مي توانيد فرش شنل فانتزي فروشگاه زر فرش را خريداري كنيد.

 

كيفيت فرش شنل چيست !

محصولات فرش شنل از جنس ويكسوز به توليد رسيده اند و براي پشت فرش نيز از لاتكس استفاده شده است كه اين موضوع نيز باعث چسبيده شدن فرش به زمين سراميكي خواهد شد و از ليز خوردن فرش روي سراميك جلوگيري ميشود.

در خيلي از فرش ها از لاتكس استفاده نمي‌شود و علت اينكه در محصولات فرش شنل از لاتكس استفاده شده است ، وزن بسيار سبك و مناسب اين فرش مي باشد كه باعث ليز خوردن كفپوش بر روز زمين سراميكي مي‌شود.

لاتكس افتاده شده در فرش شنل باعث افزايش طول عمر محصولات فرش شنل شدن و ماندگاري بسيار بالايي را فرش فانتزي شنل براي دكور خانه مي تواند داشته باشد.

در صورتي كه مي‌خواهيد شست و شوي فرش شنل را انجام دهيد بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه ظرافت اين فرش بسيار بالا مي باشد و در صورتي كه در اين كار تخصصي نداريد براي شست و شوي فرش شنل فانتزي مي توانيد قالي را به مراكز شست و شوي فرش شنل بسپاريد.

 

ويژگي فرش شنل چيست !

محصولات فرش شنل بسيار لطيف مي باشد و به صورت ضد لك نيز مي باشد كه به همين دليل در صورتي كه لك شدن فرش مورد اذيت شما بوده است خريداري فرش شنل ضد لك انتخابي بسيار عاقلانه خواهد بود.

در ادامه ويژگي هاي فرش فانتزي شنل بايد گفت كه اين فرش بدون پرز بوده و به علت استفاده از لاتكس در ساختار فرش بسيار مقاوم نيز مي باشد.

فرش شنل به صورت ضد چروك بوده و بسيار نرم مي باشد كه با كشيدن دستتان بر روي فرش اين لطافت را مي توانيد از فرش جذب كنيد.

 طرح هاي گل برجسته اين فرش فانتزي بسيار زيبا و دلربا مي باشد ، به صورتي كه با پهن كردن آن در دكور خانه مي توانيد نظر هر سخت پسندي را به خود جلب كند.

خريد فرش شنل

براي خريد اينترنتي فرش شنل فروشگاه قالي كاشان را به شما پيشنهاد مي كنيم . اين فروشگاه اينترنتي انواعي از زيبا ترين و جديد ترين فرش هاي فانتزي ماشيني را به نمايش گذاشته است . فرش هاي اين مجموعه بالا ترين كيفيت ممكن را داشته و در عين حال قيمتي ارزان نيز دارد . در فروشگاه قالي كاشان انواع فرش 700 شانه 1000 شانه ، 1200 شانه ، 1500 شانه و 1600 شانه با ابعاد مختلفي مانند فرش 9 متري و فرش 4 متري قابل مشاهده است .

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/7/22 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

ويژگي هاي فرش 6 متري

 فرش 1000 شانهطرح ياشار زمينه روناسي كاشان

فرش از عوامل مهم در زيبايي دكوراسيون منزل شما است . علاوه بر جنس فرش ، شانه و تراكم فرش ، طرح و رنگ آن عامل ديگري نيز در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشنته باشيدد و آن متراژ يا همان سايز فرش است . انتخاب سايز فرش بستگي به متراز اتاق شما و نوع دكوراسيون شما دارد . يكي از فرش هاي متداول در بين خريداران فرش 6 متري است كه در اين جا به بررسي ويژگي هاي آن مي پردلزيم . 

ويژگي هاي فرش 6 متري 

فرش 6 متري يكي از سايز هاي ستاندارد در فرش هاي ماشيني است . ابتداي توليد فرش ماشيني اكثرا فرش هاي 12 متر و 9 متر بافته مي شدند . اما با تغيير دكوراسيون ها و كوچك تر شدن منازل ، اين فرش ماشيني نيز توليد شده و از ابتداي توليد خريدارن زيادي دارد . با كوچك تر شدن سايز فرش وزن آن نيز كمتر خواهد شد ، اما مورد مهم ديگري كه در وزن فرش تاثير دارد ، شانه فرش است . هم چنين جنس الياف بافته شده در آن نيز در اين قضيه تاثير زيادي خواهد داشت .

طول و عرض فرش با مترا ژ متر 3 متر در 4 متر است . اين فرش ماشيني اهميت زيادي در دكوراسيون دارد ، به خصوص در دكوراسيون هاي مدرن .

فرش متراژ 6 متر در دكوراسيون 

فرش 6 متري در بخش هاي كوچك تر از منزل به كار مي رود . هم چنين افرادي كه نشيمن كوچك دارند و يا چيدمان مدرن در دكوراسيون خود استفاده مي كنند از مشتريان اين فرش ماشيني هستند .

اگر اين فرش ماشيني را در اتاق خواي استفاده مي كنيد ، توصيه مااين است كه گوشه هاي ديوار به اندازه 50 الي 60 سانتي متر خالي باشد تا زيبايي بيشتري داشته باشد .

مهم ترين چيزي كه كمك زيادي به شما مي كند تا تشخيص دهيد اين فرش ماشيني براي اتاق شما مناسب است يا خير انتخاب نوع دكوراسيون است . هم چنين با در نظر گرفتن ابعاد اتاق خود و سليقه خود ، مي توانيد تشخيص دهيد كه آيا اين فرش براي شما مناسب است يا خير ؟

 

برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/4/3 ساعت: ۱۴ توسط:best-carpet :

فرش 12 متري

فرش 12 متري 

ويژگي هاي فرش 12 متري 

فرش 12 متري بزرگترين سايز متعارف بافته شده در بين فرش هاي ماشيني است . ابعاد اين فرش ماشيني 3 * 4 است و ظاهر فرش مستطيل است . اين فرش ماشيني در كيفيت ، جنس ، شانه فرش ، تراكم فرش و ويژگي هاي متفاوت بافته مي شود . وزن اين فرش ماشيني بسته به جنس به كار رفته در آن و مهم تر از همه شانه آن متغير است و شانه هاي پايين تر فرش وزن بالاتر و شانه هاي بالاتر وزن كمتري خواهند داشت . چرا كه در بافت فرش هاي با شانه پايين تر از الياف ضخيم تر استفاده مي شود . 

فرش 12 متري چگونه در فضاي منزل استفاده شود ؟ 

همان طور كه مي دانيد انتخاب سايز مناسب براي هر فضا از منزل اهميت زيادي دارد . يكي از اصول انتخاب سايز فرش اين است كه لبه هاي فرش تا ديواره ي اتاق چند سانتي متر فاصله داشته باشد . آن چه در هنگام خريد فرش ماشيني بايد در نظر داشته باشيد اين است كه ابعاد فرش خود را به نسبت ابعاد اتاق انتخاب كنيد . براي قسمت هاي بزرگتر منزل مانند پذيرايي ابعاد بزرگتر از فرش را انتخاب كنيد و فرش با متراژ 12 متر براي پذيرايي هاي خيلي بزرگ مناسب تر خواهد بود .

فرش 12 متري در شانه هاي مختف براي هر قسمت از منزل كارايي خاصي دارد . مثلا اگر فرش شما در مكان پر رفت و آمد باشد ، فرش خود را در شانه هاي پايين تر مانند فرش 1000 و فرش 700 شانه شانه انتخاب كنيد و اگر به زيبايي و بافت ريز در فرش اهميت مي دهيد ، شانه هاي بالاتر مانند فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه با متراژ 12 را انتخاب نماييد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/3/20 ساعت: ۱۰ توسط:best-carpet :

فرش طرح 700 شانه كاشان

 

فرش طرح 700 شانه ، در حقيقت فرش 700 شانه نيست. فرش هاي طرح 700 شانه، با شانه 500 و تراكم 1800 تا نهايتا 2400 بافته مي شوند. شايد همين الان به اين فكر افتاده ايد كه با اين توضيح، فرش طرح 700 شانه كاشان، همان فرش 500 شانه است. بله درست است. اما فراموش نكنيد كه اگر چه فرش طرح 700 شانه با همان دستگاه هاي توليد فرش شانه 500 بافته مي شود، اما تكنولوژي ماشين هاي بافت فرش طرح 700 شانه، بالاتر است، به طوري كه مي توانند فرش ها را با تراكم بيشتري نسبت به فرش 500 شانه ببافند. تراكم رايج براي توليد فرش 500 شانه به صورت عادي 1400 تا 1500 است در حاليكه فرشهاي طرح 700 شانه با تراكم 1800 تا 2400 بافته مي شوند.

چرا فرش طرح 700 شانه كاشان بخرم؟


در بافت و توليد فرش هاي طرح 700 شانه كاشان، به طور معمول از همان طرح و نقشه هاي فرش 700 شانه استفاده مي شود. اين كه فرش هاي طرح 700 شانه، داراي قابليت بافت با تراكم طولي بيشتري است، توليدكنندگان را قادر ميسازد كه طرح هاي پرطرفدار فرش 700 شانه را با تراكم پايين تر و البته قيمت ارزانتر و به شكل طرح 700 شانه توليد كرده و به خريداران فرش كاشان عرضه كنند. 

فرش هاي طرح 700 شانه از فرش هاي 700 شانه ارزان تر هستند، بنابراين اگر فرش 700 شانه اي را پسنديده ايد، ولي نمي خواهيد هزينه زيادي براي خريداري فرش خود بپردازيد، مي توانيد به سراغ فرش طرح 700 شانه برويد.  مقرون به صرفه بودن را مي توان يكي از دلايل اصلي خريد فرش طرح 700 شانه دانست.

آيا فرش طرح 700 شانه هميشه از فرش 700 شانه ارزان تر است؟


قيمت تمام شده فرش ماشيني به عوامل و فاكتورهاي زيادي بستگي دارد. يكي از اين عوامل تعيين كننده قيمت، جنس نخ خاب فرش ماشيني است. جنس نخ خاب علاوه بر اين كه بر روي قيمت فرش ماشيني بسيار موثر است، بر روي نرمي و لطافت و ماندگاري فرش هم تاثير زيادي دارد.

فرش هاي 700 شانه چنانچه توسط نخ هايي با كيفيت پايين بافته شوند، ممكن است از فرش هاي طرح 700 شانه اي كه با نخ صددرصد آكرليك بافته مي شود، ارزان تر باشند. و البته ماندگاري كمتري هم داشته باشند. اگر به دنبال يك فرش خوب و باكيفيت هستيد كه براي آن هزينه كمتري هم پرداخت كنيد، مي توانيد براي خريد اينترنتي فرش از طريق شماره هاي درج شده در بالا و پايين اين صفحه، با همكاران ما تماس بگيريد.

هنگام خريد مراقب سودجويان باشيد


برخي از سودجويان، فرش طرح 700 شانه كاشان را به عنوان فرش 700 شانه به خريداران معرفي مي كنند و ادعا مي كنند كه فرش 700 شانه را ارزان تر از همه جا، حتي ارزان تر از مجموعه قالي كاشان ! به فروش مي رسانند. اين ادعا البته درست نيست. زيرا فرشي را كه آنها به شما مي فروشند، در مجموعه قالي كاشان مي توانيد بسيار ارزان تر خريداري كنيد. 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/2/2 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :

فرش 700 شانه كاشان


فرش 700 شانه از فرش هاي پر استفاده در بين مردم است. اين فرش ويژگي هاي خاص خود را دارد و مزايا و معايبي دارد كه با بررسي هر كدام از آن ها مي توانيد بفهميد كه آيا فرش 700 شانه براي شما مناسب است يا خير؟

اولين چيزي كه در مورد فرش 700 شانه بايد بدانيد اين است كه در هر يك متر از عرض فرش 700 گره داشته باشد. و تراكم استاندارد يك فرش 700 شانه برابر 2100 مي باشد. اگر چه فرش 700 شانه تا تراكم 2550 هم بافته مي شود كه اين كار بر كيفيت و زيبايي فرش 700 شانه مي افزايد.

در هنگام خريد فرش ماشيني 700 شانه به اين نكته دقت كنيد كه فرش 700 شانه با فرش “طرح 700 شانه متفاوت است، علاوه بر اين در بازار فروش فرش ماشيني بارها ديده شده كه فروشندگاني با هدف سودجويي بيشتر با جعل برچسب پشت فرش، فرش هاي ماشيني با تراكم 500 شانه (كه معروف به فرش طرح 700 شانه است) را به عنوان فرش 700 شانه به فروش مي رسانند!

مزياي فرش 700 شانه


مزيت اول: قيمت اقتصادي!


همانطور كه در بخش قبل اشاره كرديم فرش 700 شانه از لحاظ قيمت جزو دسته فرش هاي نسبتا ارزان و يا به بيان ديگر اقتصادي و مقرون به صرفه مي باشد. قيمت اين فرش گرچه نسبت به فرش 500 شانه بالاتر است اما نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 و 1500 شانه قيمت به مراتب پايين تري دارد!

مزيت دوم: نرمي و لطافت بيشتر فرش!


اگر مي خواهيد وقتي روي فرش راه مي رويد و يا مي نشينيد از نرمي و لطافت آن لذت ببريد فرش 700 شانه نسبت به فرش ها با شانه و تاكم بالاتر، رضايت بيشتري براي شما ايجاد مي كند!

مزيت سوم: بازگشت پذيري بيشتر!


نكته مهم و قابل توجه در خصوص فرش هاي 700 شانه اينجاست كه چون نخ فرش هاي 700 شانه نسبت به فرش هاي 1000 و 1200 شانه از ضخامت بيشتري برخودار است، بازگشت پذيري فرشهاي 700 شانه بيشتر از فرش هاي با شانه و تراكم بالاتر است.

بنابراين اگر فرش شما قرار است پاخور زيادي داشته باشد (مثل مساجد و اماكن عمومي) و يا زياد اهل تغيير دكوراسيون و يا اسباب كشي هستيد و مي خواهيد كه پس از سالها فرش شما نرمي و لطافت و زيبايي خود را حفظ كند شايد فرش 700 شانه گزينه بهتري براي شما باشد.

نكاتي كه در مورد فرش 700 شانه بايد بدانيد


فرش 700 شانه نسبت به فرش 500 شانه از تنوع طرح و رنگ و ظرافت بيشتري برخوردار است ولي در مقايسه با فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ظرافت و زيبايي كمتري دارد. اگر با مواردي كه مزيت هاي فرش 700 شانه گفته شد در اولويت شما هستند حتما از گالري فرش 700 شانه فرش كاشان ديدن نماييد ولي اگر ظرافت فرش براي شما در اولويت قرار دارد ، شما پيشنهاد ميكنيم از گالري فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه قالي كاشان نيز ديدن نماييد. هم چنين فرش 1500 شانه نيز ريزبافت ترين و ظريف ترين فرش هاي بازار هستند كه دست بافت گونه هستند .


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/13 ساعت: ۰۹ توسط:best-carpet :